Tabung Elektronik

Tuesday, March 22, 2011

SURATAN ATAU KEBETULAN?

She was here, yesterday! =)

Good morning, sunshine!! Tapi pukul9 pagi ni, baru nampak sunshine-nya. Sebab bangun awal pagi tadi, hujan mencurah-curah. Bak kata kawan saya, langit menangis. ;)

Mungkin lelaki perlu belajar daripada langit macam mana untu menangis. hahaha Okay, boring. Hari-hari pun nak cakap pasal lelaki korang nih. Tukar topik!

Semalam, detik manis bagi orang manis macam saya. Manis macam err, sweet lah. Cand ke. Lolly-pop ke. WHATEVER, as long as perasan diri sendiri manis pun okay. Yang penting bukan kerjasama sekarang nih. Tetapi, konfiden!

Lupakan lolly-pop sebentar.

Hari ni bersemangat bangun awal nak mampos, bukan main bersemangat, sebab semalam awek saya datang. a.k.a girlfreng kesayangan alias I bukan lesbian. Yang lesbian tu cicak kubeng.

Pffftt. Seronoknya bukan main. Tapi saya tak sempat meluang masa banyak, sebab meeting dengan principal sampai Maghrib. My gf pun sempat pergi Sogo kauuu! Amboih, datang je KL budak2 kuantan ni, bukan main shopping2. Tapi, yang kenal, akma seorang je. So, it's okay. Kasih sayang wawa tak terbelah bagi la. Lain pulak cerita dia kalau saya ke Kuantan, maka ramai akan menggoda nak tidur sama, keluar sama, pergi tengok Hikayat merong mahawangsa Maju sama. ;P

Jadi, golongan awek2 yang normal ni keluar, pergi dinner semalam.
Actually, akma baru je baik dari demam cacar air atau chicken pox.


Chicken Chop, bahan dinner kitorang semalam.

Unfortunately, kema kena makan fish n chip, sebab orang chicken pox ni tak boleh makan chicken chop sebab nama sama, nanti kimia dalam badan bertembung nanti merembes lagi air chicken pox. (haih, pening ayat ni)

Senang cerita, kau tak payah gedik makan ayam kalau kau chicken pox. Barang2 yang terkandung chicken jangan makan ye adik2. Telur, kicap. Takut parut terlekat di kulit sampai ke tua. Nanti kena gelak dengan cucu. Not nice, people.

Tapi okay je kalau korang nak tinggalkan parut sebarang dua, nanti boleh cerita dekat masyarakat umumnnya,
"Hey, I dah pernah kena dah. Masa darjah 5 dulu."

"Hmm. kena rendam dalam air kaler purple, duduk dalam besen diam2. Sekarang, kalau kena chicken pox, tak tahu nak rendam dalam apa, sebab badan dah besar gila. Muat berendam dalam kolam renang UIA je. tsk tsk tsk"

Macam-macam lah akma ni. Mula2 mesej saya cakap denggi, terkejut beruk lah akak kan?? hahaa Aku pernah jadi mangsa nyamuk betina denggi, hesh. Seksa Akak duduk dalam hospital sampai tak maw mandi. Adalah dalam 3minggu dapat mc. Ni jadi dekat matriks.

Kurus sekejap, kemudian, selera makan terus bertimpa-timpa. Aku rasa nyamuk betina berselera besar gigit aku. Tengok, sampai sekarang selera aku besar. chicken chop pon besar.
eh eh hahaha

Pengalaman lanjut akan cerita kemudian. Ni bukan entri denggi ni.

Lepas makan, kena exercise.

3hidangan, 2 orang, 1malam. 3:2:1



Wawa suka senaman2 ni. Kita bako lemak yang ada.
Kita bako! Kita bako! bako! hahahaha



Dah lama tak bergonjeng sedemikian rupa.

Kayuhan sampai ke Maryam, sebab bebudak Allied (Radiologi) semua duduk sana.
Class Rep. mana nak duduk aminah. hehe ;P
Kena jaga anak-anak.

Amanah.
=)






Cukup tak ?

Belum, we were sharing story.
Sad, happy stories were there.

Banyak yang tak tahu. Saya rasa memang dekat sana, tak ada orang tahu cerita.
And they have no right pun untuk tahu, unless diri sendiri nak cerita.

Cuma satu pesan saya, sesiapa yang terbaca ini, entri aku. Bukan entri hanis Zalikha ke. (babab kang)

  1. Never rude to my friend. Berani kau?
berbuat baiklah pada anak yatim okay. Besaaaarrrrr gila pahala.
Gosok kepala anak yatim pun besar dah. Apa lagi jaga hati mereka babe.

Makin aku membesar dekat uni. makin aku rasa annoyed dengan orang sekeliling yang tak matang.

Jealousy is a common thing. Tambah2 pulak diorang ni tak cukup kasih sayang ke apa. I do not know. Sampai ambik study leave. (Orang berkenaan je tahu siapa) Tak ada kaitan dengan akma. hehehe


Okay, dah. Nak study ni.

Ingat sikit kau tu ada quiz Arab petang karang.
Hahaha

*Sedih time akma peluk wawa macam taknak lepas semalam.
We will meet next time, until Allah say yes again. Taw??!

Jangan sedih. Allah always be by your side. Sometimes, I can't, but He does.

I won't reveal the secret de 'amor ;) I know you can trust me.

Tapi kan, geli oh semalam kema peluk. sebab kena leher. Tahan je, nak tergelak. hahaahha

Time syahdu, kena buat cara syahdu. hahahahahaaha ;D

Jaga diri elok2. Kuat semangatt, ex-wirawati kena bisKUAT! hehe

I know you can. ignore others yang dengki.

They are jealous sebab kema ada girlfreng cute cam wawa.

And one more thing, they will totally jealous sebab tak pernah naik basikal putih tuuu. hahahha ;D

Eh, ke tak jealous?

3 comments:

akmazakia said...

wawa....
i like.

akmazakia said...

like....like...like
nk like sejuta kali bley wawa???

NajwaZin said...

Like lah berkali-kali pon =D