Tabung Elektronik

Sunday, March 13, 2011

TAK RAMAI YANG TAHU






Menyulam Cinta Bersamamu.


tak ramai yang tahu..
mungkin tak patut rahsiakan lagi dah.



Cinta hatiku.


HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
hahahahahahaha
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH


Dah, dah la wawa. Kesian orang.

Korang expect apa ni people?

I tak bercinta okeh.

I bercinta dengan skill menjahit je.

Semester ni saya ambik kemahiran menjahit. Lantaran kegedikan nak menjahit baju untuk diri sendiri sangat meluap. Untuk ibubapa apatah lagi.
Suami? lagi laaaaaaa.hahaha

Hey, sudah,sudah!

Minggu ni adalah 20kali kasihan berbanding semester2 yang lepas. Kerana, seminggu bertungkus lumus menyiapkan assignment menjahit. Kena hantar tadik. Tak campur kerja core course, ni pun dah banyak skip buat kerja. SORRY, GROUPMATES. Dengan meeting kelab yang tak habis-habis. Aduh. Perlukan pengertian. Tetapi, macam lah orang nak faham. Orang lain pun sibuk jugak. no excuse sepatutnya. Takpelah.

Bukan main bengkak dan terluka lagi jari jemari saya yang bulat ni sebab siapkan tesis menjahit. Okayh! Over wawa, over. hahahaha Baru belajar menyulam, kau panggil tesis ye?



Cantikkan skirt dan blouse saya jahit? ;P

Tak boleh ambik gambar secara dekat, nanti anda boleh nampak kekejian di situ.
Hahaa, jahitan yang cacat, tak sempurna. Tak terbanding dengan jahitan Rizalman. Eh, who cares? lalalala.

Mungkin satu hari nanti, saya akan publish gambar saya memakai baju dan skirt ni sekali dekat blog. Siapalah yang tahu kan?

(err.I dont reall confident sebenarnya, nak pakai baju buatan sendiri. takut tertetas benang -bukan menetas-)

tapi, doakan lah ye.
Skill siri ke-2, semester yang akan datang, (2kali semester, wallahualam, tak pasti lagi) baru akan belajar menjahit jubah dan juga baju kurung.
Lepas ni mungkin umi tak perlu hantar kain kurung saya untuk ditempah lagi. I can sew by myself. Baju sendiri jelah. So far, belum terlintas lagi nak MENJAHANAMKAN baju sesiapa. Unless ada sesiapa yang berani cuba, dan sanggup jadi risk-taker.


Anyone? ;D


Markah assessment menjahit: Sulaman 22markah:: Baju:: 28markah:: Skirt:: 29markah..

Majoriti dapat markah lebih kurang untuk skirt dan baju. Nothing to be proud, except, dah reti pasang benang dekat mesin jahit elektronik. :p

At least, I have something extra than others. Lepas ni ambik skill cooking pulak. Tapi belajar dekat rumah sendiri. hahahaha Tak lepas-lepas dari zaman matriks. wekk.! Loser? Tak pun. Tak pun.

Markah paling rendah untuk sulaman. Simple nak mampos!Hodoh pulak tuh. hahaha (malu nak tunjuk dekat abah. I can expect abah cakap apa.
"Macam buat dengan kaki" uols tahu jelah kan.. Abah pengkritik terbagus, sampai anak dia tak mahu tunjuk. Tak boleh terima kenyataan. maklumlah. :D

nasib baik cikgu sayang aku.Aku sayang cikgu Abol jugak. I'll create a special entry for him, coming soon. ;)

Bagi 22 per 30 pon okaylah ni!!
Untuk pengetahuan semua, markah untuk ketiga-tiga jenis jahitan adalah bernilai 30markah.
Darab 3= 90markah. Tambah 10markah untuk kedatangan. Doakan saya dapat A. Tak sabar nak show off dapat A result nanti. hahaha (ASTAGHFIRULLAHAL'AZIMMMM)

iSH3.


Geng Kelas Menjahit.

Ada sesiapa cari calon menantu dekat sini? Atau calon isteri????? hahaha

No comments: