Tabung Elektronik

Monday, April 25, 2011

THAT IS SCARY!!


Tadi, bekerja macam biasa. Checking rooms. Dekat sebuah blok. Saya tak akan dedahkan nama blok ni. Khuatir tak ada orang nak booking bilik situ lagi. Hehe. Ini cerita Han.. kau sambung sendiri. Aku tak nak buat blog ni ada elemen Misteri Nusantara.

Petang, jam 3.00 petang. Bergerak menuju ke Blok hujung. Jeng.Jeng. Kau tahu, aku ni dahla baru baik demam. Reti pulak dia sembuh bila kerja. Time weekend nak melepek kat rumah je eh?

Okay, tak baik marah diri sendiri. Kemana lagi tempat mahu bermanja? haha haha haha

Dimulakan dengan Tingkat 5. Bergerak turun tingkat satu lagi. Meremang kejap bulu roma wa. Wa agak sebab wa penakut. Wa tak berani oo cam lu orang. Pffftt.

Sat lagi hujn renyai2 turun. Angin hembus kuatttt.. Nyaman je rasa. Sebab kita peluh2 kan naik turun tangga?

Then, gedegaannnnGggg! Pintu tertutup. Haaah! Nasib baik partner tengah check dalam bilik yang sama. Kalau tak aku dah pura-pura pengsan kat situuuu jugak. Gugur jantung wa, lu tahu ke angin?

Kemudian, bergerak bilik sebelah. Bilik yang tertutup tadi dengan yang sekarang tengah check ni, kongsi jamban yang sama tahu? Kira tandas dalam bilik. Kolej kediaman memang style. Kalau tak, mana aku nak duduk ye tak?

Okeh, bilik ni dah setel cek. Baru terfikir nak bukak toilet (dalam toilet ada 2jamban).

Faham ke? Lantak hang lah kalau tak faham. haha Nak baca blog aku, imaginasi kena tinggi. ;P

Tetiba bukak, one of the toilet pintu dia tertutup weeyhh. Alamak, bunyi air lah pulak.

Memang tak lah aku nak bukak pintu tu kan? -___- Time ni aku cuak, tapi bajet cool lagi. Pusing belakang, tengok muka partner, dia boleh buat muka terbeliak terkejut macam takut. Adoi! Haram sungguh la.. Sabar jelaah. ;(

Aku harap, tu jamban punya flush yang rosak. That's why bunyi air kan? Babe, tinggal 1 blok je lagi ni nak check.


Ya Allah, aku pohon kekuatan daripada Engkau.

Aku harap lagi sekali,kejadian siang tadi tu perasaan je. Khalayan semata-mata.


Balik kerja petang tadi, aku dok la terfikir-fikir. Naudzubillah min zalik.

Wa kuat. Kuat dalam, kuat luar. Kuat dengar sini.

eh, tetiba feeling nyanyi lagu senyum, tapi ganti perkataan kuat. Hukhukhuk.




4 comments:

[.ika itu aku.] said...

wawa...scary!!!!!haha

NajwaZin said...

hahaha kan> tapi itu mainan perasaan je kan?

[.ika itu aku.] said...

positive sidenye mmg mainn prasaan, ngtve sidenye jd prsn cm "somethg"..huhu blok mane tu wa??haha

NajwaZin said...

Blok tu dihuni Mrc yang bakal jadi presiden next sem haha

Tu je kluu.
Tapi b4 ni memang dah pernah dengar pSAL
bnda ni kat blok sama. Wallahualam.