Tabung Elektronik

Wednesday, February 8, 2012

AHLAN WA SAHLAN




Perjalanan semester baru.
Pengembaraan yang masih misteri.
Moga kan kutemu 'harta karun' yang bernilai buat sepanjang perjalanan.

2 pendakian berjaya dinaiki. Tinggal 2 lagi cerun untuk dituruni.

2 --> ; 2 tahun bersamaan 4 semester.

2 lagi satu --> ; pun bermaksud 2 tahun.

Sekarang aku berada di tahun ke3, semester ke2.
Pejam celik. Tidur bukak mata.
Kejap sangat masa.
I have other 3 semesters to go through. to fight with.

Moga rahmat Allah mengiringi perjalanan ini.

Pertama kali ambil subjek opsyen atau elektif :: NeuroPsychology.
Much enough untuk kecut perut aku sendiri.
Tapi tak apa. Effort, effort, effort sentiasa perlu ada. :)

  1. Abnormal Psyc
  2. Cross-Cultural Psyc
  3. Qualitative Research Method
  4. Neuro
  5. Arabic Lang Level 6 (final stage for Arab. Lang. - yeay! + sobsob)
  6. I am considering to take EAW or not. Another vacancy for History and Philosophy of Psyc or Psychometric Application.

Dengan lafaz BismillahiRRahmaniRRahimm, saya mulakan semester baru dengan ceria dan bertenaga.

Go Wawa Go!.

p/s: Saya bukan memencilkan diri dari dunia FB, cuma berkorban waktu sosial. Saya puas dah bersosial. Lepas ni saya akan lebih beramah mesra bersama buku.
Mengharapkan 3 semester yang berbaki ni dapat Dean's List. :)
Aminnn.

Any prob, boleh contact emel, najwasu@yahoo.com.my.