Tabung Elektronik

Saturday, February 11, 2012

NO ENTRY



Dengar sini, aku nak peringatkan kau semua. Esok ada KuchKuchHotaHai ya dekat tv3. Jam 2 pm.

Jangan ketinggalan. :)

Tapi ni aku baru tertinggal cerita Mohabbatein dekat Channel B4U. Dah nak dekat ending baru turun tengok -__-.

Frust, bukan?



Tapi tak payah lah frust lama sangat. Sebab ada sesuatu nih yang perlu dikongsi. Tadi, buat kali terakhir aku buat add online, try jugakkkkk nak add subjek Dr. Syukran. Tak dapat. :(

It's okay. Redha. Redha. Redha. Mungkin Allah sudah menyu
sun yang terbaik untuk aku. Kita amek sem depan ea Waaa.

Tak lari Psychometric Application dikejar. Hahaha.



Gambar selingan. @pantai baru, Tumpat.

Actually, aku hari ni ada mood nak update pasal kos aku. Kita bincang sedikit apa Psikologi ni sebenarnya. Tengok macam dapat sambutan pulak entri yang pasal Psikologi tu. Post yang paling ramai viewers. Alhamdulillah, entah siapa siapa entah baca entri yang kurang ilmu tu.

Namun adik adik, hari ni perut tak mengizinkan. Makan banyak pulak hari ni. Eh tak minggu ni.

Mungkinkah aku stress sebab semester baru dah nak start nih? Hahaha

Tell you huh, memang banyak aku makan.

Naik sem ni, ramai tegur badan naik. Weyyyy, cuti cuti ni aku buat kerja kebajikan tahu.. Nenek datuk ada dekat rumah haruslah I yang kena masak. Bila aku masak, mestilah 2 kali sehari. So how? Selera macam bagus, walaupun masakan tu pun macam bagus. HuaHuaHua

hehe

Yang buat aku geramnya, asal lepas makan aku timbang, 64kg (bapak beratttt, aku tak) ahahah
Bila bukan masa lepas makan, aku timbang, tetiba je berat badan sukahati dia turun 4kg.

Agak agaklah kan. Tak jadi aku nak diet camniii. Jangan main mainkan gua tau (pesan dekat cecair dan lemak tepu/ tak tepu dalam badan).

Aku sendiri nak kawal berat badan adalah tak mampu. Sebab duduk Malaysia ni penuh dengan makanan yang kena dengan tekak aku. Ke aku tekak tong sampah memang terima je semua benda. Tempoyak pun dah jadi favourite, start sem lepas. Ni sikit lagi nak telan batu kayu semua.

Eh, kenapa terpanjang pulak entri ni?


No comments: