Tabung Elektronik

Monday, December 3, 2012

MY FINAL SEM


Assalamualaikum wrt.

Tetiba je bagi salam dekat hantu-hantu yang baca blog aku nih. Maklumlah, bertahun tak update, rasanya aku dan malaikat tepi bahu aku je yang baca entri entri yang aku update. hehe

Tak ada apa yang nak dibagitahu sangat. Cuma nak tunjuk pre-reg aku sebagai final year student. Sobs!
Alhamdulillah, everything was flowing smoothly. Tak ada rasa nak hentak keyboard sebab line tersangkut ke apa. 4th year kan. So, memang kita yang jadi prioritinya. :D

Selamat mendaftar subjek tahun hadapan:

  1. Methods of Da'wah. (minor IRK)
  2. Islamic Aqidah. (minor IRK)
  3.  Clinical Psychology (Tak sangka Department offer ni saat-saat aku nak grad dah! :] ) Happy!!
  4. Experimental Psychology (ni main dalam lab jelah. aku pun tak plan lagi nak buat eksperimen apa next sem, still boleh plan later)
  5. Organisational Psychology (ni tak sure belajar pasal apa. Tak apa. Surprise!
     
Planning all A's for next semester. 4 flat kau! Bukan main. hehe

p/s: Make sure cgpa sem ni pun naik gila gila. This is my second final semester. Tak boleh buat diri sendiri sedih. Tak boleh!




Mengharapkan sesiapa yang terbaca, sudi-sudikan sedekah doa untuk kejayaan saya and kita semua.


Thanks,
N

(eh, gediknya! tiru cerita 'Istanbul aku datang' heheheh :P)

No comments: